We vragen alle organisaties om bij de eigen communicatie de volgende onderdelen op te nemen.
Heeft uw activiteit of persbericht geleid tot aandacht in de media? Laat het ons weten en we plaatsen het op de website. Hiermee creëren we een mooi overzicht van media-aandacht en achtergrondverhalen.
Voor de nacht van de Elisabethsvloed zal de centrale organisatie een overkoepelend landelijk persbericht versturen naar direct contact en via ANP-perssupport.
In dit algemene persbericht gaan we dieper in op het thema, de actualiteit en enkele highlights in het programma.
Daarnaast kunt u als organisator natuurlijk ook uw eigen (lokale) contacten aanschrijven. We gaan er van uit dat u dan bovengenoemde spelregels in acht neemt. Ter inspiratie hebben we een format voor een persbericht opgesteld waarin u makkelijk uw eigen boodschap kwijt kunt.
Ter promotie van de Nacht van Elisabeth is er een campagne opgesteld met een mix van online, print en outdoor kanalen.
*Westland, Rotterdam, Voorne Putten, Hoeksche Waard, Dordrecht, Breda (met uitloop Oosterhout, Made, Zundert.